Це просто!

Якщо товар не відповідає вашим запитам та очікуванням, його можна повернути впродовж 14 днів з дати продажу.

Важливо:
Ми приймаємо товари належної якості при збереженні оригінальних етикеток і ярликів, без пошкоджень, ознак зносу або використання. Товар має бути повністю комплектним.
Зверніть увагу, що згідно з чинним законодавством, деякі товари не підлягають поверненню.

Оформити повернення чи обмін можна декількома способами:

Ми здійснюємо обмін у вигляді повернення, а також розміщення нового замовлення та здійснення нової оплати. Відразу після відправки повернення здійсніть нове замовлення.

Відправити повернення Новою поштою:

 

•   Заповніть форму на повернення товару. Номер замовлення знаходиться в вашому особистому кабінеті в розділі замовлення, також номер вказано в супровідних документах або товарному чекові.
•   Роздрукований та підписаний бланк вкладіть в коробку з товаром.
•   Відправте посилку за адресою:
Одеса, вул. Дальницька, 23/4 Відділення №3
Отримувач: +38063 104 2616 ФО-П “Гальцов Олексій”

Важливо:
•   Посилку з поверненням оплачує клієнт. Ми не приймаємо посилок з післяплатою.
•   Якщо ви повертаєте декілька різних замовлень, то потрібно оформити кожне повернення окремою товаро-транспортною накладною.
•   Вартість доставки компенсується тільки в разі отримання товару з дефектами.

Звертаємо увагу:

•   Кошти повернуться на вашу картку протягом 14 робочих днів з моменту перевірки отриманої посилки. Спосіб повернення коштів залежить від способу оплати замовлення.
•   Якщо ви здійснили оплату готівкою кур’єру при отриманні, повернення коштів здійснюємо на номер IBAN. Дізнатися свій код IBAN ви можете тут.
•   Якщо ви здійснили передоплату на сайті, повернення коштів відбудеться на картку, з якої ми отримали оплату.

 

Повернути товар в роздрібний магазин або пункт видачі товару:

 

•   Звернутися до каси за місцем здійснення покупки.
•   Надати розрахунковий документ, товар та документ, що засвідчує особу (паспорт чи водійське посвідчення).
•   Представник компанії проведе огляд товару, після чого буде прийняте рішення по проведенню повернення.
•   Заповнити заяву на повернення.
•   Після огляду товару здійснюється повернення коштів.

Важливо:
При оплаті за товар банківською картою, при поверненні товару обов'язкова наявність карти, з якої була проведена оплата.

 

На жаль, ми не зможемо прийняти повернення в таких випадках:

•   минуло понад 14 днів з моменту отримання товару
•   відсутня заповнена «Заява на повернення товару»
•   неповна комплектація повернення: відсутня упаковка, в якій товар був доставлений, відсутні ярлики, етикетки та ін.
•   товар був у вжитку

 

Шкода, але ми не зможемо оформити повернення на:

•   парфумерно-косметичні засоби
•   гребінці
•   рукавички
•   спідню та постільну білизну
•   панчішно-шкарпеткові вироби
•   товари в аерозольній упаковці
•   корсетні товари

Весь перелік товарів, які не підлягають поверненню, визначений Постановою Кабінета Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р.

У вас є запитання?