Ми цінуємо ваш час та бажання якнайшвидше отримати задоволення від нового спорядження.
Тому всі замовлення, які надійшли в офіційні робочі дні до 14:00 та були підтверджені спеціалістом з продажу, відвантажуються в цей же день.
Замовлення оформлені в державний святковий або вихідний день відправляємо в найближчий робочій день.

Звертаємо увагу

Терміни доставки залежать від вашого регіону та обраного способу доставки.
Доставка діє тільки в населені пункти, контрольовані Українським урядом / адміністрацією України.

Важливо!
Можливість примірки не передбачена.
Частковий викуп речей із замовлення неможливий.

У вас є наступні варіанти отримати замовлення:

Новою поштою
Всі замовлення на суму від 1000 грн ми доставляємо безкоштовно з урахуванням накладного платежу на склад Нової Пошти у вашому місті

Умови доставки:

•   термін доставки: 1-5 днів в залежності від розташування вашого населеного пункту Дізнатися більше про терміни доставки
•   коли замовлення надійде до відділення Нової Пошти, вам надійде повідомлення або зателефонує працівник компанії перевізника для узгодження деталей доставки
•   оплата сертифікатом недоступна
•   максимальна сума оплати готівкою – 49 999 грн

Підіймання на поверх:

Підіймання габаритних вантажів оплачується окремо.
Необхідність надання послуги та її розрахункову вартість вказує магазин під час оформлення замовлення.

Додаткові умови:

В разі, якщо підтверджене в замовленні відділення не в змозі прийняти вантаж, ми автоматично перенаправляємо його на відділення №1 вашого міста. Перевіряйте можливості зручного вам відділення завчасно.

 

Самовивіз з нашого магазину - Одеса

 

Будемо раді вас бачити ❤️

Адреса магазину:
вул. Рішельєвська, 25
Ми працюємо з 10:00 до 20:00 без вихідних, окрім 1 січня.

Прокласти маршрут?

 

 

Відстеження замовлення

Основною інформацією про замовлення є наданий йому статус, який відображається після входу до облікового запису. Зареєстрованим користувачам надається можливість відстеження замовлення, яка дозволяє перейти на сайт кур’єрської служби. Після комплектації замовлення та отримання його компанією перевізником, замовлення відправиться на вказану вами адресу. Інформація про посилку на сайті компанії перевізника відображається лише після реєстрації посилки. Якщо натиснути кнопку «Відстеження посилки» до її відправлення, відобразиться сповіщення про те, що посилку не знайдено.

 

Що робити, якщо доставлено пошкоджену посилку або невідповідний товар?

Швидко вирішуємо проблеми доставки та повертаємо гроші, якщо товар не відповідає замовленому.
Обов’язково перевіряйте вміст посилки в присутності кур'єра або співробітника компанії перевізника. Якщо ви помітили нестачу товару або його пошкодження, не залишаючи місця доставки або адреси компанії перевізника, відразу заповніть з кур'єром або співробітником компанії протокол про пошкодження. В разі отримання невідповідного товару зверніться до нашого Відділу обслуговування клієнтів за допомогою контактної форми зворотнього зв'язку, чату або довідкової телефонної служби.

 

У вас є запитання?